Tuesday 9 July 2013

Episod 20: I'm still alive! I'm still alive!

Assalammualaikum para manusia yg dikasihi sekalian.
Dah setahun rupanya x sentuh Blog. Dah berhabuk. Sebenarnya x sibuk sgt pun, tempat tinggal kat U xde Wifi. :)

Banyak sgt yg berlaku spnjg setahun ni. Xde yg sudi baca rasanya kalo aku tulis suma tu kat sini. So, aku dah mula berkecimpung dalam bidang yg aku minat, yg bleh wat aku rasa tenang. Bidang muzik. :D

Aku ada gitar, nama dia 'MIRA'. Aku beli gitar ni pun guna BR1M 2012, beli kat kedai buku, cikai2 je pun. Tapi aku sgt sensitif bila org lain guna or hentak gitar aku. Kalo aku sendiri yg hentak xpe.hehe.

Bermula dari sini, aku blaja kord yg paling simple. Aku ingat pesan abang aku je. Hafal DEF GAB C. Yes, aku baru tau yg nama band tu sbnrnya kord gitar yg paling basic.

"Semua karya-karya Cover aku bleh didengar di sini https://soundcloud.com/khairul-hafizi "

Pastu member aku ajak rekod lagu. Dah lah buat time jerebu..suara memang x menahan! haha.
Cover lagu Cakra Khan-Harus Terpisah (audio):
https://soundcloud.com/firdaus-pudud/harus-terpisah-cakra-khan-live

Cover lagu Cakra Khan-Harus Terpisah (video):

Bukan nak promote diri,tapi nak share minat aku dalam bidang muzik. Minat punya pasal aku tibai je walaupun suara kelaut! haha. Orang kata,nyanyi biar confident. hehe :p

Tu lah saja utk episod ni. Lain tahun aku post lagi. haha. Choww.
Assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment